Ζούγκλα γινήκαμε...

  • 0
Η μικρή πυρόξανθη γαζέλα έτρεχε με δαιμονιώδη ταχύτητα, όταν ο Βρασίδας, ένα αρσενικό κουνούπι, ξεπρόβαλε από τη λίμνη Τιτίκα, που ξεκουραζόταν λίγα χιλιόμετρα νοτίως του Κιλιμάντζαρο. Η Γαζέλα φρενάρισε απότομα σηκώνοντας ένα σύννεφο σκόνης μπροστά της, ενώ ο Βρασίδας, μη έχοντας ορατότητα, έπεσε πάνω στο δεξί της κέρατο.
- Θες να μας σκοτώσεις, φώναξε σε έντονο ύφος το κουνούπι, ενώ προσπαθούσε να τινάξει από πάνω του το πυκνό στρώμα σκόνης.
Η Γαζέλα πετάρισε νευρικά το δεξί της αφτί, προσπαθώντας να απομακρύνει το ενοχλητικό έντομο που στριφογύριζε γύρω από αυτό.
- Κάνεις ότι δεν ακούς; Ρώτησε επιτακτικά το, εμφανώς, εξαγριωμένο έντομο.
Η Γαζέλα έστρεψε το βλέμμα της στον Βρασίδα απευθύνοντας του το λόγο.
- Εσύ είσαι ο ανωφελής;
- Ναι, γιατί, υπάρχει πρόβλημα; Ανταπάντησε ο Βρασίδας.
- Εσείς κουβαλάτε ένα σωρό μικρόβια, θα έπρεπε να σας έχουν απαγορεύσει να τριγυρνάτε ελεύθερα!
- Πφφ, αυτά τα στερεότυπα!
- Κοίταξε να δεις, δε θα μου μιλάς εμένα κατ’ αυτό τον τρόπο! Στερεότυπο να πεις τη μάνα σου και τον πατέρα σου! Ακούς εκεί, στερεότυπα!
- Δε σε έβρισα, λέω ότι αναπαράγεις πράγματα που δεν ισχύουν.
- Εμένα μου έχουν πει να σας αποφεύγω γιατί κουβαλάτε μικρόβια! Δεν έχω όρεξη να τρέχω στα νοσοκομεία!
- Σε πληροφορώ λοιπόν ότι είμαι απολύτως καθαρός και δεν κινδυνεύεις από μένα. Αντιθέτως εγώ κινδύνευσα από την απροσεξία σου. Απορώ ποιος σας δίνει τα διπλώματα.
- Εγώ ξέρω ότι μια ζέβρα κόλλησε τη νόσο των κουνουπιών και τώρα τρέχει και δε φτάνει. Λένε ότι θα χρειαστεί να της εφαρμόσουν προσθετικές ρίγες! Γι αυτό μείνε μακριά..ακούς;
- Εγώ είμαι αρσενικό όπως μπορείς καθαρά να δεις…
Η γαζέλα αλληθώρισε προσπαθώντας να εστιάσει ανάμεσα στα πίσω πόδια του κουνουπιού.
- Μα καλά, χαζή είσαι; Που κοιτάς; Δε βλέπεις το στόμα μου;
- Τι έχει το στόμα σου;
- Μόνο τα θηλυκά τσιμπάνε. Εμείς τα αρσενικά τρεφόμαστε αποκλειστικά με χυμούς φυτών. Δεν έχουμε τα κατάλληλα δόντια.
- Εγώ ξέρω ότι η ελονοσία θερίζει! Δήλωσε με αποφασιστικό ύφος η Γαζέλα.
- Μα ακόμα και αν ήμουν θηλυκό, που όπως προφανώς μπορείς να διαπιστώσεις, δεν είμαι, δε θα μπορούσα να σε κολλήσω ελονοσία γιατί αυτή είναι ασθένεια των ανθρώπων και των πουλιών.
- Και πως ξέρω ότι μου λες την αλήθεια; Πριν τρείς ημέρες βγήκε ο εκπρόσωπος του WHO*..
- Who?
- Ο εκπρόσωπος του παγκόσμιου οργανισμού υγείας, και είπε ότι είστε πολύ επικίνδυνα!
- Αυτοί είναι εγκάθετοι της καθεστηκυίας τάξης!! Απάντησε σε υψηλούς τόνους ο Βρασίδας.
- Τι είναι, τι είναι;
- Είναι φερέφωνα, εντολοδόχοι της υψηλά ιστάμενης ελίτ!
- Τι λες μωρέ; Σάλεψες; Τι σας ρίχνουν στο αίμα που πίνετε;
- Δεν πίνω αίμα είπαμε! Εξανέστη ο Βρασίδας. Μόνο χυμούς φυτών, εξακολούθησε..
- Παπαρουνίτσα, παπαρουνίτσα;
- Τι να σου πω; Τόσο μυαλό έχεις, τόσο καταλαβαίνεις.
- Καλά, τραγούδα εσύ.
- Δε βλέπεις γύρω σου τι γίνεται; Δεν παρακολουθείς τα blog και τα κοινωνικά δίκτυα; Όλος ο κόσμος έχει αγανακτήσει! Κάθε βράδυ μαζεύεται γύρω από τη λίμνη Λιλίκα και διαμαρτύρεται ειρηνικά.
- Γιατί διαμαρτύρεται;
Για τον Αρμαγεδδώνα που έρχεται!
- Ποιος είναι αυτός και πότε έρχεται;
- Α, καλά, εσύ είσαι ντιπ για ντιπ…
- Άκου να σου πω, αυτά που μου λες, ούτε τα ξέρω, ούτε με απασχολούν.
- Ε, βέβαια, σας έχουν αποχαυνώσει. Μια σας λένε ότι έχουμε μικρόβια, μια ότι κολλάνε οι ζέβρες ελονοσία. Πως δε σας είπαν ότι μεταμορφωνόμαστε και σε τέρατα, απορώ!
- Δε μεταμορφωνόσαστε;
- …
- Και δε μου είπες τελικά, γιατί μαζεύεται ο κόσμος στη λίμνη;
- Σου είπα, αλλά αγρόν ηγόραζον! Μαζεύονται γιατί γίνονται περικοπές σε τροφή, νερό, κοινωνικές παροχές…
- Ναι, ε;
- Ακριβώς όπως στα λέω είναι.
- Μάλιστα, μάλιστα… Κι εσένα τι σε κόφτει παρακαλώ; Πόσο θα ζήσεις άλλωστε;
- Να, να, αυτή η νοοτροπία της κυνικής ιδιοτέλειας μας έχει φτάσει ως εδώ…
- Μια ζωή την έχουμε. Αν κάθομαι να ασχολούμαι με τις βλακείες που λες, δε θα μου μείνει χρόνος να χοροπηδάω ανέμελα στα λιβάδια. Εξάλλου τι χρειάζεται για να ζήσει ο άνθρωπος;
- Ο ποιός;
- Ε, καλά ρε παιδί μου, μη στέκεσαι σε λεπτομέρειες. Τι χρειάζεται ένα ζώο για να ζήσει; Λίγη τροφή και νερό.
- Καλά, δε σε απασχολεί που έχετε πέσει θύματα ανηλεούς εκμετάλλευσης από τα Λιοντάρια και τις ύαινες; Δε σε ενοχλεί που προωθείται ύπουλα μια αντίληψη συνενοχής για την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει; Δε σε ενοχλούν αυτές οι τεράστιες κοινωνικές ανισότητες που επικρατούν; Η αναξιοκρατία, η διαφθορά, ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός; Το ξέρεις ότι το 40% της περιοχής ελέγχεται από τα Λιοντάρια; Μόλις το 1% του συνολικού πληθυσμού! Το ξέρεις ότι όλα τα φυτοφάγα, σαν και του λόγου σου, παράγουν το 90% του ΑΕΠ της περιοχής και καρπώνονται μόλις το 5% αυτού;
- Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να τρώω μερικά κιλά χλόης την ημέρα και να πίνω λίγα λίτρα νερό. Όλα τα άλλα είναι αριστερές ηλιθιότητες. Μήπως είσαι αναρχικός; Κάτι τέτοιοι σαν εσένα μας έχουν καταντήσει ζούγκλα!
- Εσύ, καθώς φαίνεται, ή είσαι βαθιά νυχτωμένη ή είσαι βαθιά βολεμένη. Δε μπορώ να εξηγήσω αλλιώς την περίπτωση σου.
- Άστα αυτά, όλοι οι νοικοκυραίοι είναι οι βολεμένοι κι εσείς οι υπόλοιποι που σπέρνετε τον πανικό είστε οι επαναστάτες.
- Όχι, δεν είμαι επαναστάτης, είμαι απλώς, σκεπτόμενος.
- Μμμ, σιγά μη σκίσεις το καλσόν.
- Τι να σου πω; Είπε το κουνούπι, δείχνοντας τη δυσαρέσκεια του.
- Να μη μου πεις τίποτα. Να πας να βρεις καμιά δουλειά να κάνεις, που κάθεσαι και φλυαρείς. Μόνο οι τεμπέληδες σκέφτονται έτσι. Όσοι κοιτάμε τη δουλίτσα μας δεν έχουμε πρόβλημα.
Και ενώ διαδραματιζόταν αυτός ο διάλογος, λίγες εκατοντάδες μέτρα μακριά, μια νεαρή αντιλόπη είχε πέσει στα νύχια μιας εύρωστης λέαινας. Η γαζέλα πάγωσε στη θέα του βίαιου αυτού σκηνικού, ενώ το κουνούπι είπε:
- Όπως βλέπεις και μόνη σου, το μέλλον των νέων διαγράφεται ζοφερό. Εγώ έχω λίγο χρόνο ζωής ακόμα, αλλά θα συνεχίσω να μάχομαι μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος μου για το δίκαιο. Αν θέλεις να εξακολουθείς να ζεις στο μικρόκοσμο που οι άλλοι έχουν χτίσει για σένα, είναι δικαίωμα σου, αλλά πρέπει να ξέρεις ότι αυτός ο κόσμος είναι τόσο μικρός που δε χωράει καμία ελεύθερη σκέψη.
Με αυτά τα λόγια ο Βρασίδας χάθηκε στη σκόνη της αφρικανικής σαβάνας χτυπώντας δυνατά τα μικροσκοπικά φτερά του, αφήνοντας πίσω τη Γαζέλα αμίλητη.
Την επόμενη, η Γαζέλα άφησε την τελευταία της πνοή όταν, ενώ είχε πάει στη λίμνη Λιλίκα να συμμετάσχει για πρώτη φορά στις μαζώξεις, κατασπαράχθηκε από έναν αφρικανικό κροκόδειλο. Το δε κουνούπι, αφού επέστρεψε στη λίμνη Τιτίκα, όπου μαζεύονταν όλα τα αρπακτικά, εθεάθη να ρουφά με περισσή λαιμαργία φρέσκο αίμα από μια ετοιμοθάνατη νεαρή αντιλόπη που είχε σύρει εκεί μια αγέλη από ύαινες.

ΝικΝικ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...