Ψευδοδημοσιογράφε

  • 2
Ναι, σε σένα μιλάω, που με κοιτάζεις μέσα στα μάτια προσπαθώντας απελπισμένα να λασπώσεις το μυαλό μου με βρωμερές γνωματεύσεις. Κρύβεσαι πίσω από το ιλαρό προσωπείο σου, νομίζοντας ότι θα με παραπλανήσεις με τις θέσφατες θεωρήσεις σου.

Θέσφατες, θεωρήσεις! Πόσο γελώ μαζί σου! Πόσο με διασκεδάζει ο θλιβερός σου μονόλογος! Στάζει μέλι νοθευμένο...νοθευμένο με κακέμφατα παραληρήματα και ξεπουλημένα φληναφήματα.

Όχι, δε θα πάρω! Δε θα πάρω από την πραμάτεια σου χαρωπέ σαλτιμπάγκε..αρνούμαι να δηλητηριάσω το μυαλό μου, αρνούμαι να υποκύψω στις ανήθικες προτάσεις σου. Αποστρέφομαι τους παιχνιδισμούς σου, και οικτίρω την αλαζονική ηλιθιότητα σου.

Σταμάτα να επαίρεσαι για την ακραιφνή αμεροληψία σου. Σταμάτα να διεκδικείς χώρο στη λογική μου! Σταμάτα να σέρνεσαι σα σκουλήκι για να τραβήξεις την προσοχή μου. Δε θα την έχεις. Είσαι τόσο μικρός που δε μπορεί να σε παρατηρήσει το μάτι μου, είσαι τόσο μικρός που δεν ακούω τη φάλτσα στριγγλιά σου.

Το καλό που σου θέλω, μέριασε να περάσω! Μέριασε, γιατί τόσο μικρός που είσαι θα σε τσαλαπατήσω. Και ξέρεις κάτι; Κανείς δε θα κλάψει για σένα ανήδονε φανφαρόνε. Μέριασε να περάσω. Πήγαινε στους αφέντες σου να γλείψεις εκεί που αποπατούν μήπως και ικανοποιήσεις την πανίερη ματαιοδοξία σου.

ΝικΝικ.

2 σχόλια:

  1. Ποιος θα περίμενε ποτέ, ότι θα ερχόταν ο καιρός που οι λιγότερο αναξιόπιστοι δημοσιογράφοι θα ήταν ο Γεωργίου και η Λαμπίρη... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, για τη Χριστίνα δε σηκώνω κουβέντα!

    ΝικΝικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...