Διακοπές στη Σαντορίνη

  • 0
-Θέλω διακοπές.
-Γιατί;
-Τι ερώτηση είναι αυτή;
-Γιατί θες να πας διακοπές;
-Γιατί κουράστηκα.
-Από τι;
-Τρέχω όλη μέρα.
-Γιατί;
-Γιατί δουλεύω πολλές ώρες.
-Γιατί δουλεύεις πολλές ώρες;
-Γιατί δε βγαίνω οικονομικά;
-Γιατί δε βγαίνεις οικονομικά;
-Γιατί έχω πολλές ανάγκες.
-Και αυτές οι ανάγκες είναι σημαντικές;
-Φυσικά. Θέλω να έχω μία οικονομική άνεση
-Γιατί;
-Για να έχω καλύτερη ποιότητα ζωής
-Τι είναι ποιότητα ζωής;


-Ποιότητα ζωής είναι πολλά πράγματα. Ποιότητα ζωής είναι να έχεις ένα καλό αυτοκίνητο, να μπορείς να συντηρείς ένα όμορφο σπίτι, να έχεις τη δυνατότητα να αγοράσεις ένα όμορφο ρούχο, να έχεις ένα σύγχρονο κινητό, έναν υπολογιστή, να μπορείς να βγεις για ένα ποτό, να μπορείς να πας διακοπές σε ένα όμορφο νησί...πολλά πράγματα...
-Αχα..και τα έχεις πετύχει όλα αυτά;
-Ναι, δόξα τω θεώ..
-Είσαι ευτυχισμένη δηλαδή..
-Είμαι πολύ ευχαριστημένη..
-Χαίρομαι..Και με ποιόν θα πας διακοπές;
-Μόνη μου..
-Γιατί μόνη;
-Οι υπόλοιποι δουλεύουν..
-Έχουν ανάγκες, ε;
-Ναι, ακριβώς...εσύ;
-Εγώ τι;
-Θα πας διακοπές;
-Δε νιώθω κουρασμένος. Οι ανάγκες μου, μου επιτρέπουν να εργάζομαι λιγότερο..
-Και δε θα ήθελες κάτι καλύτερο για τη ζωή σου;
-Εννοείς να εργάζομαι 15 ώρες τη μέρα για να έχω καλό αυτοκίνητο, καλό κινητό, επώνυμα ρούχα, ευρύχωρο σπίτι και να πάω 15 ημέρες διακοπές τον Αύγουστο;
-Όλοι αυτό κάνουν.
-Μου λες δηλαδή ότι δισεκατομμύρια μύγες πού τρώνε σκατά, δε μπορεί να κάνουν λάθος;
-Έλα, σταμάτα, με αηδίασες..
-Αστειεύομαι..όταν θεωρήσω ότι είναι καλύτερο να επενδύσω στη ματαιοδοξία, θα το σκεφτώ. Προς το παρόν έχω ό, τι ακριβώς χρειάζομαι, αλλά κυρίως το χρόνο για να το απολαύσω..
-Πρέπει να φύγω. Δουλεύω..
-Στο καλό.. πάω κι εγώ να τρέξω στην παραλία..

ΝικΝικ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...